FAQ & Klantenservice

Company details

BLEND Conceptstore
Kruisweg 644
2132AS Hoofddorp
Nederland

+31 624720601

[email protected]
Mail ons!

Instagram & Facebook direct message
Wij antwoorden je zo snel mogelijk!

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen

1. Bestellingen
1.1 Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang en wat zijn de verzendkosten?

Je vindt alle informatie over verzendingen op de verzendpagina.

1.2 Hoe kan ik mijn bestelling traceren?

Zodra jouw bestelling wordt verzonden, ontvang je een email van ons met een Track & Trace code.

2. Retourneren
2.1 Wat is het retourbeleid van BLEND Conceptstore?

Je kunt alle artikelen binnen 14 dagen retourneren. De items die je wilt retourneren, moeten ongedragen zijn en alle tags moeten nog vast zitten aan het item. Zodra er gebruikssporen of andere vlekken op het item zitten, dan vergoeden wij niet de kosten van jouw bestelling.

Bekijk onze retourpagina voor meer info. 

2.2 Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?

Helaas is het mogelijk dat jouw bestelling tijdens verzending beschadigd raakt. Hier kan je als klant niets aan doen. In dat geval vragen we je om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] Ook is het handig om foto's van de klacht mee te sturen. Onze klantenservice zal jouw bericht zo snel mogelijk verwerken zoeken naar de beste oplossing.

2.3 Kan ik sale artikelen retourneren?

Ja, de mogelijkheid om producten binnen 14 dagen te retourneren is van toepassing op alle producten, of ze nu in de uitverkoop zijn of niet!

2.4 Kan ik mijn bestelling ruilen voor een ander artikel of maat?

Bestelde artikelen kunnen helaas niet geruild worden voor een andere maat of artikel. Als je een ander artikel wilt ontvangen, raden we je aan je aankoop terug te sturen. Voldoet je retour aan de retourvoorwaarden, dan gaan wij over tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kan op onze webshop een nieuwe bestelling plaatsen voor het artikel dat je wilt ontvangen.

2.5 Wat moet ik doen als ik mijn retourformulier kwijt ben?

Als jij het retourformulier bent kwijtgeraakt, dan kan je via deze link een nieuw retourformulier downloaden.

3. Giftcards
3.1 Kan ik mijn cadeaukaart online gebruiken?

Het is niet mogelijk om jouw giftcard online te gebruiken, dit kan alleen in de winkel.

 

4. Technisch
4.1 Hoe meld ik me af voor jullie nieuwsbrief?

Als je onze mails niet meer wilt ontvangen, kan je jezelf heel gemakkelijk uitschrijven door te klikken op ‘unsubscribe from this list’ onderaan onze marketing mails. 

Sommige mails blijf je ontvangen, zoals orderbevestigingen, het is niet mogelijk om je hiervoor uit te schrijven. 

Mocht je ons toch missen en wil je je weer inschrijven voor onze mails? Dit kan door naar onze online homepagina te gaan en rechts onderin jezelf weer aan te melden.  

5. Klantenservice
5.1 Geen antwoord op jouw vraag...

Heb je geen antwoord op jouw vraag kunnen vinden in onze FAQ sectie, dan kan je ons altijd mailen!
Stuur jouw bericht naar [email protected]

 

Onze locatie

BLEND Conceptstore

Kruisweg 644
2132 CJ Hoofddorp
Nederland
+31 624720601

Ma 13:00 - 17:00
Di  10:00 - 17:00
Wo 10:00 - 17:00
Do 10:00 - 17:00
Vr 10:00 - 17:00
Za 10:00 - 17:00
Zo 13:00 - 17:00
Neem contact op